.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایستادگی احمدی نژاد در برابر افزایش یکباره قیمت برق

در حالی که برخی مدیران دولتی تحت فشار پیمانکاران برق تلاش می کنند قیمت برق را افزایش دهند، احمدی نژاد شخصا با اجرای آن مخالف کرده است.

به گزارش جهان پیش از این قرار بود از 15 تیر ماه قیمت برق برای 3 دهک بالا درامدی و همچنین برای دولتی ها و برخی صنایع آزاد شود که رئیس جمهور به دلیل فشار یکباره ای که این تصمیم بر دوش مردم ایجاد می کند با اجرای آن مخالفت کرد.

این درحالی است که طی چند روز گذشته برخی از مدیران و مسئولین دولتی در تلاش هستند به هر تقدیر مشکلات پیش آمده در تامین برق کشور را ناشی از قیمت پائین آن معرفی کنند.

در همین رابطه گفته می شود که پیمانکاران بخش برق بیشترین نفع را از افزایش یک باره قیمت برق و آزاد سازی آن می برند.

با این حال رئیس جمهور وضعیت فعلی را مناسب افزایش یکباره قیمت برق ندانست و در جلسه هیات دولت با اجرای ان در شرایط فعلی مخالفت کرد.

این در حالی است که نظر وزارت نیرو افزایش قیمت برق و آزادسازی قیمت ها در این بخش است.
گفتنی است اخیرا تلاش می شود مشکلات تولید برق را ناشی از سیاست تثبت قیمت ها در مجلس هفتم معرفی کنند.

خانم ابتکار عضو اصلاح طلب شورای شهر دیروز در وبلاگ خود نوشت که باید به مسئولین برق بجای چشمتان روشن گفت چشمتان خاموش.

وی مهمترین دلیل برای کمبود برق را اجرای قانون تثبیت قیمت ها در مجلس هفتم دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1389
طوري گفته ايد ايستادگي كرد ما فكر كرديم آمريكا با كمك استكباران ديگر عالم ميخواهد قيمت برق را در يك شبيخون گران كند..! افزايش قيمت كه دستور همين دولت است.خود گويي و خود خندي...
نا شناس 30 تير 1389
نساجی مازندران برای پرهام تمام شد !
مالک تیم فوتبال نساجی قائم شهر مشخص شد !؟
"روبه شادی"

در آخرین ساعت روز چهارشنبه 30/ 4 /89 که با توافق و همکاری استاندار، اداره کل تربیت بدنی مازندران برگزار گردید ، مهندس پرهام به عنوان مالک اصلی باشگاه نساجی قائم شهر معرفی شد.
به نقل از یک عضو اصلی در این جلسه که خواست نامش محفوظ بماند گفت : جلسه مذکور با حضور امیر پریچهر ه مدیر کل تربیت بدنی ، احمد سعادتمند معاون مدیر کل در توسعه ورزش قهرمانی استان ، عباس غفاری رئیس حراست اداره کل ، غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال مازندران ، خواجه محله رئیس تربیت بدنی قائم شهر ، مهندس پرهام و دیگر مسئولین سیاسی امنیتی استان حضور داشتند با همت و پا در میانی دکتر اصغر گرزین یکی از مسئولین ملی مازندران و با توجه به شور و استقبال مردم ورزش دوست این استان بالاخص شهرستان قائم شهر طی جلسه ای که به مدت 6 ساعت ادامه داشت مهدی پرهام به عنوان مالک و مسئول اصلی باشگاه نساجی مازندران برای دور جدیدی از فعالیت ورزش فوتبال استان ماندگار شد.
وی افزود : در این جلسه مهم که تعدادی از هواداران پر شوراین تیم ساعتها منتظر نتیجه نهایی از وضعیت تیم محبوبشان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول کشور بودند ، توافقات مهمی فی مابین اداره کل تربیت بدنی مازندران و مالک جدید حاصل شد.
عضو اصلی در جلسه در ادامه گفت : به نظر می رسد با توجه به مساعدت مدیر کل تربیت بدنی و بخصوص استاندار محترم مهندس طاهایی و نگاه تماما مثبت مهندس مهدی پرهام طلیعه جدیدی از تحولاتی چشمگیر در افق فوتبال استان مازندران و بخصوص تیم پر طرفدار نساجی را در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.طبعا تحقق چنین تحولاتی مستلزم تحقق توافقات این جلسه و بویژه حمایت همه جانبه مهندس طاهایی استاندار ورزش دوست مازندران را نیز خواستار می باشد.

- شنیده ها حاکی از آن است ، یکی از توافقات این جلسه مهم تصحیل مقدمات تحویل زمین 6 هکتاری و انجام مراحل اولیه برای ساخت ورزشگاه 50 هزار نفری قا ئمشهر بوده است.

www.robeshadi.com.ir

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.